1. قرآن کریم.
2. نهج البلاغه.
3. اکبری، مصطفی؛ محسن درکه؛ جواد محمدی و حسن رضایی (1391)، «اثربخشی آوای قرآن بر کاهش میزان اضطراب زندانیان»، مجله طب و تزکیه، دوره 20، ش3، ص25−31.
4. بختیاری، حسن (1391)، «آموزش دینی زنان مقدمه تربیت دینی فرزندان: مطالعه موردی زنان شهر تهران»، پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی، دوره جدید، ش13، ص57−70.
5. پاکنیا، لیلا؛ محمدعلی نادی؛ یحیی صفری و حسین مهمدیزاده (1392)، «طراحی نرمافزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان»، پژوهش در برنامهریزی درسی، دوره 10، ش12، ص24−35.
6. پناهی، حسین و سعید موسویپور (1395)، «بررسی تأثیر چندرسانهای قرآن بر میزان یادگیری و یادداری بخشبخش خواندن کلمات، روخوانی و روانخوانی آیات دانشآموزان پسر با نیازهای ویژه ذهنی پایۀ ششم ابتدایی شهر اراک»، نشریه علمی−پژوهشی فناوری وآموزش، دوره 11، ش1، ص49−57.
7. پورسید آقایی، زهرا السادات (1389)، «بررسی اثربخشی آموزش مفاهیم دینی بر کاهش اضطراب دختران دانشآموزان سال اول دبیرستان منطقه 9 شهر تهران»، دو فصلنامه علمی−پژوهشی تربیت اسلامی، دوره 5، ش10، ص79−100.
8. جعفری، هدایت؛ معصومه باقری نسامی و محمدرضا عبدلینژاد (1395)، «تأثیر آوای قرآن و موسیقی مذهبی بر سلامت جسم و روان»، مجله تعالی بالینی، دوره 4، ش2، ص1−14.
9. چراغی، اعظم و فریده یوسفی (1398)، «بررسی نقش واسطهگری انگیزش تحصیلی در رابطۀ بین خودکارآمدی و اهمالکاری تحصیلی»، دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، دوره 20، ش2، ص34−74.
10. رحیمزاده، ابراهیم (1393)، «بررسی تأثیر قصههای قرآنی بر آموزش مفاهیم دینی در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهر بوکان در سال 1392−93»، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد ارومیه.
11. رمضانی، سونا (1390)، «تأثیر آموزش چندرسانهای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودتنظیمی دانشآموزان آموزش از راه دور»، نشریه علمی−پژوهشی فناوری آموزشی، دوره6، ش1، ص56−69.
12. ریواده، طیبه (۱۳۹۶)، «مقایسه تأثیر آموزش قرآن به کمک نرمافزارهای آموزشی (چندرسانهای) و روش تدریس سنتی بر یادگیری، انگیزه تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایه هفتم سبزوار»، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واحد سبزوار.
13. شاهی، رقیه (1394)، «بررسی تأثیر آموزش چندرسانهای بر انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموزان ششم کلاسهای چند پایه عشایر در درس علوم تجربی»، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه.
14. شیروانی، مینا؛ راضیه میرزاییان و آرش قادری (1391)، «بررسی تأثیر آوای قرآن کریم بر علائم حیاتی و فشار اکسیژن خون شریانی در بیماران بیهوش بستری در بخش آیسییو»، ویژهنامه سومین همایش استانی قرآن و سلامت، ص18−23.
15. صالحی، منیره؛ حسین کارشکی و محمدرضا آهنچیان (1394)، «اعتباریابی مقدماتی انگیزش پژوهشی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی»، فصلنامه مطالعات روانشناختی، دوره 11، ش1، ص51−73.
16. قربانی، فاطمه؛ زهرا قربانی و آذر آوازه (1390)، «بررسی تأثیر آوای قرآن بر اضطراب امتحان در دانشآموزان دوره راهنمایی شهر زنجان»، مجله علمی−پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، دوره 22، ش90، ص89−96.
17. میرباقرآجرپز، ندا؛ محمد آقاجانی و مریمالسادات شهشهانی (1390)، «تأثیر موسیقی و آوای قرآن کریم بر میزان اضطراب و علائم حیاتی بیماران قبل از اعمال جراحی شکم»، فصلنامه دانشکده پرستاری و مامایی مشهد، دوره 1، ش1، ص63−76.
18. نوروزی، داریوش؛ احمد احمدزاده و نجمی آقابراتی (1390)، «تأثیر آموزش چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانشآموزان پسر در خود مانده»، فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی، دوره 1، ش4، ص24−51.
19. نوروزی، داریوش؛ فرشیده ضامنی و سهیلا شرفزاده (1393)، «تأثیر بهکارگیری نرمافزار آموزشی بر یادگیری فعال دانشآموزان در درس ریاضی (با رویکرد ساختنگرایی)»، فصلنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، دوره 4، ش3، ص23−41.
20. وکیل، مسعود (1389)، «سواد قرآنی، مجله رشد آموزش راهنمایی تحصیلی»، (ویژهنامه آموزش درس قرآن)، دوره 6، ش2، ص35−37.
21. یوسفی، علیرضا؛ غلامرضا قاسمی و سمانه فریبرزنیا (1388)، «ارتباط انگیزش با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان»، آموزش در علوم پزشکی، دوره 9، ش1، ص79−85.